UNDE EŞTI, CE FACI?... - WHERE ARE YOU, HOW ARE YOU?...

Posted on miercuri, septembrie 21, 2016 | 0 comentarii




"ai răsărit în calea mea
atât de simplu şi firesc
salut! ce faci?
aş vrea să-ţi spun că te iubesc

un sentiment adevărat
îmi copleşeşte sufletul
salut! ce faci?
aşa-i că mă iubeşti şi tu

visez ca-n fiecare ceas
să fim alături tu şi eu
salut! ce faci?
aş vrea să fii al meu mereu

dar viaţa cu-ale ei poteci
ne-ndepărtează uneori
salut! ce faci?
aş vrea să ştii că-mi este dor

nimic şi nimeni niciodat'
nu ne va despărţi defel
salut! ce faci?
aş vrea să-ţi dau acest inel

tot ce-i mai bun în viaţa mea
doar ţie simt că-ţi datorez
salut! ce faci?
aş vrea să-ţi spun că te iubesc

ai răsărit în calea mea
atât de simplu şi firesc
salut! ce faci?
aş vrea să-ţi spun că te iubesc

un sentiment adevărat
îmi copleşeşte sufletul
salut! ce faci?
aşa-i că mă iubeşti şi tu

te simt a mea, numai a mea
cu orice vorbă, orice gest
salut! ce faci?
aş vrea să-ţi spun că te iubesc"


te-am căutat în stele,
în zi, în noapte...
în zori de zi, şi în apusuri adânci...
şi luna am întrebat-o, şi soarele...
m-am cufundat şi-n negurile de dinainte de lumină...

I looked for you in the stars,
in day, in night...
in dawn, and in deep sunsets...
I asked even the moon, and sun
I also went deep in the mists before the light...



în mine eşti...
de ce te caut mereu?...

you are inside me...
why am I always looking for you?...




imagini înainte... şi după ce soarele s-a ridicat...

pictures before... and after the sun had risen...




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu