DINCOLO DE FRUMUSEŢEA TA... - BENEATH YOUR BEAUTIFUL...

Posted on duminică, octombrie 30, 2016 | 0 comentarii

cum spuneam zilele trecute pe facebook, ador locurile acestea "banale", simple, anonime, care te învăluie în frumuseţea lor simplă, discretă...
un astfel de loc este şi lacul Bodi-Ferneziu... dacă lacul Firiza se măsoară în kilometri, pădurile de la marginea Băii Mari ascund şi acest ochi de apă, ce îl cuprinzi dintr-o privire...

vino la o tură în jurul lacului, sub o ploaie măruntă, deasă, de octombrie 


as I said a few days ago on fecebook, I love the "common" places, simple, unknown, that surround you with their simple, discreet beauty...
Bodi-Ferneziu lake is such a place... if the size of the Firiza lake is measured in kilometers, the forests near Baia Mare hide this pond, that you can see it at a glance...

come with me at a walk around, under an october sprinkle... 



el:
"tu îi refuzi pe toţi băieţii
te face să te simţi bine, da
ştiu că nu sunt de nasul tău
dar asta nu mă sperie, nu, nu

ai reuşit atâta vreme
când ai încercat, nimic nu te-a putut opri
ţi-ai făcut zidul atât de înalt
nimeni nu a reuşit să-l treacă
dar eu am să încerc

vrei să mă laşi să văd dincolo de frumuseţea ta?
vrei să mă laşi să văd dincolo de perfecţiunea ta?
dă la o parte acum, iubito, dă la o parte, iubito
vreau să văd înăuntru
vrei să mă laşi să văd dincolo de frumuseţea ta... la noapte?"

ea:
laşi toate fetele să plece
te face să te simţi grozav, nu?
în spatele show-ului tău de pe bulevard
am auzit un băiat spunând "nu mă răni, te rog"

ai reuşit atâta vreme
când ai încercat, nimic nu te-a putut opri
ţi-ai făcut zidul atât de înalt
nimeni nu a reuşit să-l treacă
dar eu am să încerc

vrei să mă laşi să văd dincolo de frumuseţea ta?
vrei să mă laşi să văd dincolo de perfecţiunea ta?
dă la o parte acum, iubitule, dă la o parte, iubitule
vreau să văd înăuntru
vrei să mă laşi să văd dincolo de frumuseţea ta... la noapte?"
 ...













am îndrăznit să păşesc dincolo de frumuseţea ta...
am simţit lumină, căldură...
nesfârşite culori...
şi ploaia ce sfinţeşte, şi iartă, şi dă viaţă...
vezi?
adevărata frumuseţe...
... e a sufletului...


I dare to step beneath your beautiful...
I felt light, warmth...
endless colours...
and the rain that sanctifies, and forgives, and gives life...
see?

the real beauty...
is the beauty of the soul...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu