CULORILE LINIŞTII... - THE COLOURS OF SILENCE

Posted on joi, septembrie 08, 2016 | 0 comentarii




"cineva mă ţinteşte cu privirea,
şi când mă uit în ochii ei
văd fata ce eram cândva
cu greu mă recunosc
căci de-o vreme încoace
m-am văzut pe mine, cea de dinainte, dispărând
şi toate cele ce le ţineam cândva la piept
dintr-o dată nu au mai însemnat atât de mult
pentru că brusc

ai venit, ai schimbat felul în care simt
nimeni nu te-ar putea iubi mai mult
ai venit şi mi-ai răscolit viaţa
nimeni nu ţi-ar putea lua locul

niciodată nu m-am simţit bine între lucrurile definitive
acum, nu aş vrea să se schimbe nimic
nu-ţi poţi imagina bucuria ce o aduci
viaţa mea nu va mai fi la fel
voi fi acolo când mă vei chema
te voi ridica, de vei cădea
niciodată nu am simţit atâta inspiraţie
nimeni, vreodată, nu mi-a dăruit mai mult, căci

ai venit, ai schimbat felul în care simt
nimeni nu te-ar putea iubi mai mult
ai venit şi mi-ai răscolit viaţa
nimeni nu ţi-ar putea lua locul

mă uit la tine cum dormi în toiul nopţii
eşti aşa de drăguţ când visezi
atâţia oameni trec prin viaţă,
împiedicându-se, nici nu ştiu ce vorbesc
dar pentru mine e uşor
de când ai venit
nimeni nu m-ar putea iubi mai mult
ai venit şi mi-ai răscolit viaţa
nimeni nu ţi-ar putea lua locul
ai venit, ai schimbat felul în care simt
nimeni nu te-ar putea iubi mai mult
căci ai venit şi mi-ai răscolit viaţa
nimeni nu ţi-ar putea lua locul
ai venit..."

au fost şi perioade în care cu greu mergeam pe la cuib...
uite că, de ceva vreme, ajung la Victor destul de des...

there were times when I was hardly going to the nest...
but lately I managed my time to visit Victor pretty often...



am oprit la Victor...
m-am aşezat în liniştea lui...
bine-nţeles, privind în jur, vedeam doar gândurile mele...
ce curat e totul aici...
culori curate, sfinţite de ploaie...
linişte curată, sfinţită de îngeri...
fără cuvinte...
pur şi simplu...

I stopped at Victor...
I layed in his silence...
of course, all over I look, I see my thoughts...
it's so clean here...
clean colurs, blessed by rain...
clean silence, blessed by angels...
no words...
just like that...





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu