HELLO OCTOBER...

Posted on sâmbătă, noiembrie 07, 2015 | 0 comentarii

"octombrie
şi copacii sunt despuiaţi
de tot ce îmbracă
ce-mi pasă?

octombrie
şi regate se ridică
şi regate se destramă
dar tu mergi mai departe... din nou şi din nou..."

"october
and the trees are stripped bare
of all they wear
what do I care

october
and kingdoms rise
and kingdoms fall
but you go on... and on..."












nu ştiu cum, dar anul acesta,
parcă toamna nu mi-a spus că vine...
parcă nu am văzut-o apropiindu-se...
nu i-am simţit sfioşenia...
m-a luat prin suprindere...
am văzut-o brusc, deplină, învăluindu-mă...

atunci mi-am dat seama,
de ce nu am văzut toamna venind pe stradă, prin vânt, şi prin nori...
ea, toamna, nu a venit de nicăieri...

era în mine...


I don't know how, but this year
I feel that autumn didn't announced me...
I feel I din't see her coming...
I didn't feel her shy...
she surprised me... 
I saw her in an instant, huge, embracing me...

then I realised
why I didn't see her coming on the street, on the wind, by the clouds...
she, the autumn, didn't come from anywhere...

she was inside me...





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu