DE-AR SPĂLA PLOAIA... - IF RAIN COULD WASH AWAY...

Posted on luni, noiembrie 16, 2015 | 0 comentarii

"poţi să mă ajuţi?
poţi să-mi dai mâna?
e puţin spus
că iar sunt blocat

prins între viaţa asta
şi lumină
pur şi simplu nu-mi dau seama
cum să fac să fie bine

de o mie de ori până acum
m-am întrebat dacă ceva-mi scapă
dac-ar mai fi ceva

simt că va ploua zile-n şir
să plouă, deci, să spele tot
sper că mâine soarele va străluci
cu fiecare zi de mâine, o altă viaţă vine

simt că va ploua
zile-n şir
simt că va ploua

am încercat să-mi dau seama
nu pot să înţeleg
ce înseamnă
să fii întreg din nou
prins între adevăr
şi urmările lui
nimic nu e adevărat
nimic nu are sens

de o mie de ori până acum
m-am întrebat dacă ceva-mi scapă
dac-ar mai fi ceva

simt că va ploua zile-n şir
lasă să plouă, şi să le spele pe toate
sper că mâine soarele va răsări
simt că va ploua aşa, va ploua, va ploua

să toarne ploaia
să-mi spele zilele de ieri
să toarne ploaia
lasă ploaia să toarne pe mine
..."


zilele trecute am mai făcut un drum mai lung...
nici nu m-am atins de aparatul foto...

unde se agaţă harta, în Baia Mare, plouă fără oprire...
deja, toamna e aproape dusă, iar eu nu am făcut nicio ieşire...
azi, pe ploaie, am tras de mine să ies...
m-am dus până la Firiza, dar nici nu am oprit... m-am întors... nu am avut stare nici azi...

atât am făcut: am oprit puţin la coloanele de la Limpedea...

I had a longer drive...
I didn't even touch my camera...


in my hometown, it keeps on raining...
the autumn is almost gone, but I had not any shooting session...
today, on a rainy day, I pulled myself out... 
I went to Firiza lake, but I didn't even stop... I turned around... I wasn't in a good mood...

that's all I did: I stopped at the Limpedea rock columns...

gri, rece, ud...
vreme să stai în casă, la căldurică, să dormi, şi să faci copii...
grey, cold, wet...
weather to stay home, in a cosy room, to sleep, and make kids...




şi totuşi, viaţa...
nevertheless, life...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu