AI PLECAT... - GONE...

Posted on miercuri, aprilie 23, 2014 | 0 comentarii

acum câţiva ani am descoperit o melodie... 
m-au impresionat gândurile inserate în acest clip...
nu sunt versuri...
sunt nişte gânduri...


several years ago I found this play...
the thoughts they are attached impressed me...
they are not lyrics...
they are just thoughts...



 
n-am ştiut, până în acel moment
cât de tare poate să doară
să pierzi pe cine n-ai avut cu-adevărat niciodată

zilele pot fi dure
şi vremurile pot fi crunte
prea grele să le duci de una singură

de crezi că nu mai rezişti
dă-mi mâna
şi vom răzbi împreună
şi când vei avea din nou putere
şi nu vei mai avea nevoie de mine
voi pleca, dacă asta te-ar face fericită

de inima ţi-e pustie
doar spune-mi, şi-am să păşesc înăuntru
dar de vei avea nevoie de acel loc pentru altcineva
nu-ţi face griji
am să ies bucuros, şi-mi voi lăsa locul

e uimitor cum te poţi îndrăgosti de cineva
cine-ţi zâmbeşte, vorbeşte, sau pur şi simplu se uită la tine
ce-i cu-adevărat greu
e ca acea persoană să se îndrăgostească de tine

se zice că timpul vindecă toate rănile
dar până acum m-am ales doar cu clipe
în care să mă gândesc cât de mult
... mi-e dor de tine

poate timpul vindecă cele mai multe răni, da?
atunci, de ce am impresia că rana e tot mai mare, cu fiecare clipă?

sau, poate dragostea e doar un vis frumos
...şi apoi ne trezim

când ai pierdut dragostea
nu pleca capul, trist
ţine capul sus, şi ţinteşte stelele
căci acolo ţi-e trimisă inima să se vindece

care e opusul la "doi"?
... un "eu" singur
... o "tu"singură
...
totuşi... pierdut în inima ta
în ochii tăi
în fiecare zi
rătăcit, dezorientat
zile-ntregi, săptămâni... totul înceţoşat
licăriri de lumină în întuneric
ce se învelesc în umbre încă o dată
încă prin umbre de durere
ar putea fi lumina sleită a iubirii cândva simţite
şi asta ar putea face ca întunericul
să merite până la urmă

căci un singur "te iubesc"
face mai mult decât o mie "adio"
...
întreabă-mă de ce
te iubesc şi acum
deşi e limpede că tu nu simţi acelaşi lucru pentru mine
problema e că
aşa cum nu pot să te fac să mă iubeşti
nu mă pot forţa să opresc iubirea pentru tine

aşa că-mi spun
socoteşte grădina după florile din ea, nu după frunzele ce cad
măsoară-ţi viaţa în zâmbete
nu în lacrimi ce curg
deşi uneori lacrimile spun tot ce e de spus
şi primele cicatrice nu s-au şters deloc

fii doar recunoscător
că pentru o clipă
a fost o vreme
când dragostea ţi-a ieşit în cale




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu