ÎNALŢĂ-MĂ... - YOU RAISE ME UP...

Posted on sâmbătă, octombrie 06, 2012 | 2 comentarii

poate să fie la fel de bine o melodie creştină, sau o superbă melodie de dragoste... sau poate şi una şi alta... alege tu cum vrei să o simţi...
eu am ales, din multe interpretări la îndemână, pe cea a lui Josh Groban... ne-am mai întâlnit cu el mai demult aici pe blog... vocea lui, cu siguranţă, va impresiona de aici încolo multe, multe suflete...

it may be a christian song, as well as a beautiful love song... or maybe both... you choose how to feel it...
from many singer,
I've chosen the Josh Groban performing... you met him here some time ago... obviously, he will continue to impress many many hearts...



"când sunt terminat, iar sufletul, oh, e-atât de istovit
şi necazurile vin, iar inima-mi e împovărată
atunci rămân nemişcat, aşteptând aici tăcut
să vii, să te-aşezi o vreme lângă mine..."

"when I am down, oh my soul, so weary
when troubles come and my heart burdened be
then I am still and wait here in silence
until you come and sit awhile with me..."


"... mă înalţi, încât pot cuceri munţii
mă înalţi, încât să pot umbla pe mările învolburate
sunt puternic, când mă sprijin pe umerii tăi
tu mă înalţi
la mai mult decât pot eu să fiu..."

"... you raise me up, so I can stand on mountains
you raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shouldiers
you raise me up
to more than I can be..."



"... nu există viaţă... nici o viaţă fără foamea ei
fiecare inimă neodihnită bate atât de imperfect
dar când tu vii şi mă umplu de miracol
uneori cred că se-întrevede veşnicia..."

"... there is no life, no life without its hunger
each restless heart beats so imperfectly
but when you come and I am filled with wonder
sometimes I think I glimpse eternity..."



"... mă înalţi, încât pot cuceri munţii
mă înalţi, încât să pot umbla pe mările învolburate
sunt puternic, când mă sprijin pe umerii tăi
tu mă înalţi
la mai mult decât pot eu să fiu

tu mă înalţi
la mai mult decât pot eu să fiu"

"... you raise me up, so I can stand on mountains
you raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shouldiers
you raise me up
to more than I can be

you raise me up
to more than I can be"



doar Tu...
doar Tu, de vrei...
mă poţi înălţa la mai mult decât am fost până acum...

dă-mi mâna...
înalţă-mă...


only You...
only You, if You please...
can raise me up to more than I was before...

give me Your hand...
raise me up...





2 comentarii:

黄清华 Wong Ching Wah spunea...

I like that song too, beautiful version!

Anonim spunea...

Realmente asombrosos los paisajes que fotografía y como consigue mostrar toda su belleza, me han gustado mucho las imágenes de su blog. Así da gusto :)

Trimiteți un comentariu