SINGURĂTATE... - SOLITUDE...

Posted on joi, septembrie 06, 2012 | 0 comentarii

am văzut... ştiu cum arată singurătatea...
am venit aici...
şi marea m-a ascultat...
şi-a dăruit-o Cerurilor...

I saw... I know how loneliness looks like
I came here...
and the see listened to me...
and offered it to the Heavens...

LAURA PAUSINI - La solitudine

 


"...
despărţirea dintre noi
liniştea asta din mine
e neliniştea trăirii
vieţii mele fără tine

te implor aşteaptă-mă,
căci nu am viaţă fără tine,
şi nu se poate să despărţim
povestea fiinţelor din noi
"
"...
the loneliness between us
the silence within me
is the the retlessnessof living
my life without you


I'm begging you to wait for me
because I can't live without you
it's not possible to divide
the story of our beings
"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu