RÂURILE DIN MINE... - THE RIVERS FROM ME...

Posted on miercuri, mai 18, 2011 | 13 comentarii

 ... parcă îngerii ar mângâia clapele acestui pian...
... you feel that angels are touching the keys of the piano...




norule,
tu mă naşti şi mă învii
îmi dai viaţă şi mă faci să trăiesc
şoapta ta mă mângâie, iar tunetul tău mă spulberă
tu îmi înveţi culorile să râdă
iar cu lacrimile tale îmi spăl amintirile...

vino,
inundă-mă, omoară-mă, învie-mă
căci râuri curg prin mine...

fii liber, du-te, zboară
dar vino înapoi
căci râuri curg prin mine...

vino,
adie-mă, sărută-mă, iubeşte-mă
... dar nu te-ndrăgosti...
căci râuri curg prin mine...

dear cloud,
you breed me and revive me
you give me life and make me live
your whisper caresses me, and your thunder blows me up
you teach my colours how to laugh
and with your tears I wash my memories...

come,
flood me, kill me, revive me
because rivers flow through in me...

be free, ride away and fly
but please come back
because rivers flow through me...

come,
breeze me, kiss me, love me
... but don't fall in love...
because rivers flow through me...
.

13 comentarii:

Traveling Hawk spunea...

Yiruma are o muzica minunata, pe care o stiu de ceva timp, de cand a inceput interesul meu pentru Coreea de Sud. L-am gasit pe o lista de recomandari muzicale facute de un actor sud-coreean, drag mie, am cautat pe net si de atunci am ramas impreuna...in masina, pe drumuri lungi:)

Unknown spunea...

imi place foarte mult asemanarea din rauri - din text - si norii din fotografii. metafore care te duc cu gandul la departari nestiute si neumblate, in locuri de basm, unde sa-ti gasesti linistea.

Victor spunea...

@ Traveling Hawk: şoimule, mă bucur că îţi place...

@ pharaonx: apa, ca element primordial al facerii lumii, ca element primordial al vieţii...
norii, care te pot însoţi în orice stare sufletească ai avea...
chiar aşa, ai văzut vreodată un nor?... cu siguranţă nu aceşti nori...
salutări

Gabriela Pana spunea...

nori cu greutete...:) aici la tine...faine fotgrafii...

Anonim spunea...

sute de ganduri se ascund dupa cuvinte, dupa notele muzicale si-n fiecare imagine! foarte frumos!

Victor spunea...

@ Gabriela Pană: asemenea nori l-ar fi meritat şi pe Havasi, dacă-l ţii minte; aici m-am bucurat şi am urmărit norii aceia mici luminoşi; mulţumesc

@ teodora13: da, muzica şi imaginile trec prin mine râuri de gânduri... poate eu însumi am devenit un râu... mulţumesc

Catalin spunea...

Muzica,nori inspaimantatori si frumosi in acelasi timp,versuri bune...Altceva?Numai liniste sa fie,ca sa traiesti totul din plin!

Victor spunea...

@ Cătălin: mulţumesc, tinere, mă bucur că ţi-a plăcut
ai grijă de tine

Tone spunea...

I just love this beautiful melody! So much emotions in the tunes. I have a movie on my blogg that I made once.... Please watch if you like to :)
I really like your blogg !
Love from Tone
http://tonesfoto.blogspot.com/2010/11/love.html

Victor spunea...

@ Tone: very nice that we used the same melody... indeed, it's very emotional...
thank you

Veronique spunea...

papadiile alea sunt mortale! si nu numai ele ... frumos! de suflet!

Klaudia J spunea...

very dramatic skyscape, great image, music, text ... ahoj K

Trimiteți un comentariu