ACUM E LIBER... - NOW HE IS FREE...

Posted on luni, septembrie 26, 2016 | 2 comentarii


acesta este amurgul zilei de 26 septembrie 2016...
acesta este primul amurg pe care Ioan Gyuri Pascu îl vede din Ceruri...
de azi încolo, el este LIBER... pentru veşnicie...
este liber de toată zgura acestei lumi...

el, clovnul, el, umoristul, a compus una din cele mai frumoase melodii de dragoste...
ascultă-o...
îngerii l-au chemat...

până când trup nu voi mai fi
eu voi aştepta
până când timpul va pieri
eu voi aştepta
până în amurgul clipelor
eu voi aştepta
până când vom fi din nou doar zbor
eu voi aştepta

până peste efemer
eu voi aştepta
până când totul îmi va fi Cer
eu voi aştepta
până în amurgul clipelor
eu voi aştepta
până când vom fi din nou doar zbor
eu voi aştepta

până vom fi doar respirând
eu voi aştepta
până când vom fi doar gând din gând
eu voi aştepta
până când vom fi iar roua plânsă-n zori
eu voi aştepta
până vom fi iar cântec şi culori
eu voi aştepta

iubirea mea...


2 comentarii:

Anonim spunea...

e frumos apusul...si idea ca il vede de sus...si cintecul e trist

Inchirieri auto Otopeni spunea...

Pacat. Este o mare pierdere pentru Romania.

Trimiteți un comentariu