EŞTI FRUMOASĂ... - TU EST BELLE...

Posted on sâmbătă, iunie 22, 2013 | 2 comentarii

de vrei să asculţi o melodie... nu pentru ureche, ci pentru inimă...
de vrei să asculţi şi să trăieşti trăiri... din adâncul trăirilor tale...
de vrei să-ţi aduci aminte... cât de frumoasă eşti...

if you want to listen a song... not for the ear, but for the heart...
if you want to hear and live feelings... from the deeps of your feelings...
if you want to remember... how beautiful you are...



"şi când timpul trece-obosit
de-a fi doar omorât
nici o clipă nu mai trece
în vieţile  monotone
când din durere spre neîncredere
din plânsete la încăpăţânare
apoi de la respingere la sfidare
înveţi să te resemnezi
ceasuri întunecate vin
sau în sfârşit se pot aprinde
sau când vieţile  sunt doar umbre
rămân doar visele să le aprindem

îmi spune că sunt frumoasă     
şi că doar pe mine m-a aşteptat     
îmi spune că eu sunt aceea     
făcută pentru braţele lui     
vorbeşte ca o mâgâiere     
despre cuvinte ce nici nu există     
de veşnicie şi de gingăşie     
şi n-aud decât vocea lui     

evitând privirile, luând aerul absent
al celor de pe bulevard
cel care-i face transparenţi
am învăţat să-ntorc privirea
de la cei ce se iubesc
îi ocolesc pe toţi cei ce merg câte doi
şi pe cei ce se sărută pe nerăsuflate
vine oare seara, vine clipa
când gândesc "acestea nu sunt pentru mine
vorbele dulci, valurile de pasiune"?
doar în vise, acolo am dreptul la ele 

îmi spune că sunt frumoasă     
şi că doar pe mine m-a aşteptat     
îmi spune că eu sunt aceea     
făcută pentru braţele lui     
fantezii şi aiureli     
ce nici un copil nu le-ar crede     
dar nopţile sunt bisericile mele     
şi-n visele mele, eu chiar cred     

îmi spune că sunt frumoasă     
îl văd alergând spre mine     
mâinile lui mă mângâie şi mă strâng     
e frumos ca-n filme     
fără trădări, fără suferinţă     
scenariul meu nu le mai vrea     

îmi spune că sunt regină     
şi biata de mine, acum cred!     
hmm... biata de mine, acum chiar cred!"      



într-un loc uitat de lume, am găsit această casă... sunt convins că este casa de vacanţă, de weekend, a unui artist... simt că că dincolo de un spirit ecologist, aici e un spirit de artist...
doar o imaginaţie şi o sensibilitate de artist au putut lăsa, intenţionat, "coaja" aceasta aspră, dură chiar, din pământ, lemn, şi piatră, în contrast cu aurul moale şi dulce şi fin al draperiilor din mătase...

I found this house in a very remote place... I am sure this is the holiday, the weekend house of an artist... I feel that beyond a "green" spirit, there is an artist's spirit...
only an artist imaginationa and sensitivity could deliberately leave this rude, even rough "shell", of clay, wood, and stone, in contrast with the soft, and sweet, and delicate gold of the silk drapery...



"et quand le temps se lasse
de n'etre que tue
plus une seconde ne passe,
dans les vies d'uniformite
quand de peine en mefiance,
de larmes en plus jamais
puis de depit en defiance
on a prend a se resigner
viennent les heures sombres
ou tout peut enfin s'allumer
ou quand les vies ne sont plus qu'ombres
restent nos reves a inventer

il me dit que je suis belle     
et qu'il n'attendait que moi     
il me dit  que je suis celle     
juste faite pour ses bras     
il parle comme on caresse     
de mots qui n'existent pas     
de toujours et de tendresse     
et je n'entends que sa voix     

eviter les regards, prendre cet air absent
celui qu'ont les gens sur les boul'vards
cet air qui les rend transparents
apprendre a tourner les yeux
devant les gens qui s'aiment
eviter tous qui marchent a deux
ceux qui s'embrassent a perdre haleine
y a-t-il un soir, un moment
ou l'on se dit "c'est plus pour moi
tous les mots doux, les coups de sang"?
mais dans mes reves j'y ai droit

il me dit que je suis belle     
et qu'il n'attendait que moi     
il me dit  que je suis celle     
juste faite pour ses bras     
des mesonges et des betises     
qu'un enfant ne croirant pas     
mais les nuits sont mes eglises     
et dans mes reves j'y crois     

il me dit que je suis belle     
je le vois courir vers moi     
ses mains me frolent et m'entraient     
c'et beau comme au cinema     
plus de trahison, de peines     
mon scenario n'en veut pas     

il me dit que je suis reine     
et pauvre moi, j'y crois!     
hmm, pauvre moi, j'y crois!"     


2 comentarii:

indagar spunea...

Beautiful pictures!

Yoshi spunea...

I agree with you. The colors of curtains are nice! Good composition.
Have a wonderful day, Victor.
Yoshi

Trimiteți un comentariu