TATĂ ÎN CERURI... FATHER IN HEAVENS...

Posted on duminică, iulie 08, 2012 | 6 comentarii

zilele acestea, am simţit că stelele coboară în ochii mei...
zilele acestea, a plecat...
deşi nu mi-am luat rămas bun...
deşi nu va pleca niciodată...

these days I felt that stars are falling into my eyes...
these days, he passed...
though I didn't say goodbye...
though he will never go away...



sunt ceea ce sunt, şi pentru că te-am avut pe tine ca exemplu
în familie
în profesie
ca cetăţean
ca creştin...
chiar şi fotografia... prin exemplul tău, a intrat în sufletul meu...


I am what I am, also because you were my example
in family
in my profession
as a citizen
as a christian...
even the photography... came into my soul, via your example...


6 comentarii:

Marco C. spunea...

great view in the first pic

Traveling Hawk spunea...

un gol pe care nimeni nu il poate umple...o durere pe care o ducem cu noi pana in ultima noastra zi...cuvintele sunt golite de sens...odihneasca-se in pace!

foto+grafie spunea...

Odihna lina sa-i fie...Cei pe care-i iubim nu pleaca. Raman inauntrul inimilor si sufletelor noastre.

indagar spunea...

Very nice text and pictures...

Maria spunea...

Superb articolul, imi place cum ai alternat versurile cu pozele

Tone spunea...

Beautiful words and photos.
Best regards from Tone

Trimiteți un comentariu