NAVIGHEAZĂ-MĂ - SAIL-ME

Posted on luni, septembrie 26, 2011 | 3 comentarii



o melodie cât o poveste...
o cetate cât o legendă...
şi, bine-nţeles, norii ce mereu dau târcoale Salzburg-ului...

a melody as much as a story...
a fortress as much as a legend...
and, of course, the clouds that hang around Salzburg...
"navighez departe, deschid calea către o mare neumblată
trebuie să fiu liber să înfrunt viaţa ce-o am în faţă
eu sunt căpitanul, aşa că urcă la bord
vom căuta ziua de mâine pe fiecare ţărm
şi voi încerca, Doamne, voi încerca să răzbesc

văd pe mare oglindiri de valuri, ce-mi sclipesc amintiri, unele vesele, unele triste
mă gândesc la prietenii copilăriei şi la visele ce le-am avut
povestea zicea că vom trăi fericiţi pân' la adânci bătrâneţi
dar cumva am pierdut pocalul acela de aur
dar vom face tot ce ne este-n putere să răzbim

o adunare de îngeri s-a ivit deasupra mea
mi-au cântat acest cântec al speranţei, şi asta-mi spuneau
spuneau "vino navighează departe, vino navighează departe
vino navighează departe cu mine
vino navighează departe, vino navighează departe
vino navighează departe cu mine"
..."
"I'm sailing away set an open course for the virgin sea
I've got to be free to face the life that's ahead of me
on board I'm the captain, so climb aboard
we'll search for tomorrow on every shore
and I'll try, oh Lord I'll try to carry on

I look to the sea reflections in the waves spark my memory, some happy, some sad
I think of childhood friends and dreams we had
we live happilly forever so the story goes
but somehow we missed out that pot of gold
but we'll try the best that we can to carry on

a gathering of angels appeared above my head
they sang to me this song of hope and this is what they said
the said "come sail away, come sail away
coe sail away with me
come sail away, come sail away
come sail away with me"
..."


... pe ţărmul fiecărui amurg, caut ziua de mâine... în fiecare furtună, caut să desluşesc mângâierea de mâine...

... on the shore of every sunset, I look for tomorrow... in every storm, I look to discern the comfort of tomorrow...


... norule drag, îngerule drag... tu eşti aşa de bun cu mine...
tu eşti mereu cu mine, mă-ngrijeşti... mă iei, şi mă navighezi... spre ceruri albastre...

... dear cloud, dear angel... you are so good to me...
you are always with me, you take care of me... you take me, and sail me... to blue skies...





3 comentarii:

Unknown spunea...

multe locuri si lucruri frumoase pe acolo prin strainătăţuri.
multă cultură, multă civilizaţie. până şi ceaţa parcă e mai clară.

Traveling Hawk spunea...

cele doua fete ale orasului...in vreme mohorata, cetatea pare si mai austera; eu nici macar n-am vazut-o cand am fost prima data acolo...unde sunt florile din Mirabele Garten?

Victor spunea...

@ pharaonx: locuri frumoase am avea şi noi... şi, tu eşti între cei ce ştiu să le descopere şi să le împărtăşească

@ Traveling Hawk: muzeul de artă modernă, drumul pe jos spre cetate, cetatea, ne-au acaparat... din păcate Mozart nu a fost acasă... la grădini n-am mai ajuns; poate data viitoare :D
mulţumesc, şoimule

Trimiteți un comentariu