ÎNFLĂCĂREAZĂ-MĂ ... - INFLAME ME

Posted on luni, mai 30, 2011 | 20 comentarii



"închide-ţi ochii
lasă-mă să te ating acum
lasă-mă să-ţi dăruiesc ceva adevărat
închide uşa
lasă-ţi temerile în urmă
lasă-mă să-ţi dăruiesc ce tu-mi oferi mie

eşti singurul lucru
ce mă face să vreau să trăiesc cât de cât
când sunt cu tine
n-am de ce să mă prefac
că atunci când sunt cu tine simt flăcări din nou
doar aşează-mă în tine
nu te-aş părăsi-n veci
doar aşează-mă în tine
nu te-aş părăsi-n veci
pe tine"


"close your eyes
let me touch you now 
let me give you something that is real
close the door
leave your fears behind
let me give you what you're giving me


you are the only thing
that makes me want to live at all
when I am with you
there's no reason to pretend
that when I am with you I feel flames again
Just put me inside you
I would never ever leave
just put me inside you
I would never ever leave
you "



n-ar conta că ard
nu mi-ar păsa că mă mistui
de-aş fi flacără
în tine...


it wouldn't matter if I burn
I wouldn't care if I consume myself
if I should be flame
in you


20 comentarii:

Traveling Hawk spunea...

wow! unde le-ai prins?

Victor spunea...

@ Traveling Hawk: nu e nimic deosebit... doar curăţenia de primăvară de pe terenurile oamenilor, din zona cuibului meu
mulţumesc; săptămână frumoasă să ai

Madalina Dascalu spunea...

ard campuri, ard inimi, ce au in comun.. noi le dam foc

Veronique spunea...

n-am inteles niciod asta cu datul foc pe campuri ... versurile sunt f faine!

arcadia spunea...

Dincolo de flăcările din mirişte, muzica e şi mai mistuitoare! Aproape doare.

Anonim spunea...

"ca atunci cand sunt cu tine simt flacari din nou" - cat de frumos!

Victor spunea...

@ smalldot: ... totul e din cauza noastră...

@ Veronique: poate e mai simplu să se facă aşa curăţenia... cred

@ arcadia: ... la fel ca furtuna... cea din suflet e mistuitoare...

@ teodora13: mă bucur că ai mai trecut pe-aici

Catalin spunea...

Imaginile sunt superbe,ca de obicei!

Chris spunea...

Sehr beeindruckende Aufnahmen! Mir gefällt besonders gut, dass Du den Betrachter erst von weitem sehen läßt und ihn dann ganz nah mit herannimmst. Auch die Tonung passt sehr gut! Hoffentlich war es nicht gefählich für Dich.

Liebe Grüße
Chris

arcadia spunea...

Deşi pot asculta melodia pe youtube, intru aproape în fiecare zi s-o ascult aici. Face parte din categoria "Unforgetible".

Victor spunea...

@ Cătălin: mulţumesc, mă bucur că-ţi plac...;

@ Chris: approximate translation of her comment: "the shots are impressive! You can see the viewer from a distance, and then close with him takimg approach. The toning fits very well! I hope it was not dangerous for you"

thank you very much, Chris! You are a very careful reader, and so very kind with me... no, it was not dangerous at all...:)

@ arcadia: mă bucur, şi mă simt măgulit, ştiind că treci pe-aici pe la mine nu numai când e vreo postare nouă... am găsit melodia şi sub titlul "Cello Song"...
te rog să ai grijă de tine
spor la weekend să ai :)

Klaudia J spunea...

wonderful shot, lighting, mood, text is beautiful, Victor ....

Ciprian Grigorescu spunea...

ai un blog deosebit! felicitari si spor in continuare!

foto+grafie spunea...

Am inteles, Victor :)
Arsura si scrum si-o durere cat lumea.
Multumesc pentru ardere.

Victor spunea...

@ Klaudia J: I'm so glad to see you here... Ahoj!;

@ Ciprian Grigorescu: bine-ai venit! mulţumesc, mă bucur că-ţi place, şi te mai aştept;

@ foto+grafie: e vorba şi de ceţuri şi atmosfere foarte asemănătoare cu ale tale; mulţumesc, şi mai pofteşte pe-aici

taio spunea...

excelent post,

SKIZO spunea...

FascinatingPictures

T. Becque spunea...

Such beautiful country and fantastic details you photographed.

Raluca Ardelean spunea...

Frumoase pozele și foarte expresive și ,de asemenea , nu lipsec versurile care se armonizează intru totul cu pozele. Frumos blog !

Trimiteți un comentariu