ÎNCĂ O ZI - ONE MORE DAY

Posted on duminică, mai 08, 2011 | 17 comentarii

VAST - One More Day

încă o zi ca oricare alta; nimic deosebit
doar kilometri de făcut;... aceleaşi locuri, pe unde-am mai fost, pe care le ştii şi tu...

just one more ordinary day; nothing special
just miles to drive; same places where I've been before, you know them too...

casele s-au aşezat să-şi povestească secrete ale sufletului lor...
there were houses that layed to tell me secrets from their heart
"ai auzit?
ai încercat să înţelegi?
e-n regulă
cu timpul, e tot mai uşor
ce mai faci?
te vei întoarce vreodată înapoi?
m-am schimbat
mi-am dat seama că am greşit

am greşit
îmi dau seama că n-am să-ţi mai văd chipul niciodată
oh, dragostea mea
aş da orice pentru încă o zi
...cu tine
..."
câteva flori m-au aşteptat, să-şi ia rămas bun... până anul viitor...
some flowers waited for me, before to say goodbye... till the next year...
"have you heard?
have you tried to understand?
it's all right
it gets easier with time
how are you?
are you ever coming back?
I have changed
and I've realized I was wrong

I was wrong
now I'll never see your face anymore
oh my love
I'd give anything for one more day
...with you
..."
am ajuns la răscruce de frig, de vânt, şi ploaie...
I reached the crossroads of cold, of wind, and rain...

peste tot, oriunde am privit, mi-am văzut gândurile mele...
everywhere, wherever I looked, I saw my thoughts...





de câteva ori, spectacolul norilor a fost de-a dreptul impresionant; nu se vede în imagini, pentru că pur şi simplu au fost momente în care n-am putut ieşi din maşină în vijelia şi ninsoarea (!) de afară.
am avut noroc cu un nor ce l-am luat în braţe, şi a venit cu mine tot drumul; cred că el a reuşit în final să dezvelească lumina albastră a cerului...
îţi mulţumesc, norule... să mai vii cu mine...





there were times when the clouds presented quite an impressive show; you cannot see in the pictures, because there were moments when I just could not get of the car in the storm and snow (!) from out-there.
I was lucky with a cloud I held in my arms, and came with me all the way; I believe he finally succeeded to uncover the blue light of the sky...
thank you, dear cloud... I hope you will come with me again...

17 comentarii:

Daliana Pacuraru spunea...

Ai un mare noroc sa-ti petreci o zi obisnuita a vietii tale in Paradis chiar daca e frig si norii te invelesc in ninsoare!
Sa ai parte de o saptamana frumoasa, dragule!

Photographis

Victor spunea...

bine-ai revenit, vântule... fii sigură, ăsta nu e Paradisul...
săptămână maximă să ai...

arcadia spunea...

Tristeţile tale au îngheţat şi mai mult zăpezile mele :(

Îţi doresc o săptămână viitoare strălucitoare! :)

Traveling Hawk spunea...

Structura primei fotografii da stabilitate gandurilor si le ordoneaza...iar florile de mar, rasarite din ridurile scoartei si umezeala muschiului sunt sperantele noastre care nu vor sa moara...indiferent daca e frig, ploaie sau vant, nor sau soare, calea noastra a fost scrisa de mult...nu trebuie decat sa o urmam...

Victor spunea...

@ arcadia: da, se pare că a trecut (încă) un val de frig; da' să treacă odată!
la fel să fie şi săptămâna ta;

@ Traveling Hawk: mamă, ce analiză... se simte fibra de dascăl... mulţumesc
salutări de unde se agaţă harta

Yoshi spunea...

Hi Victor,
Many thanks for leaving sweet words on my blog. Really appreciated!
Have a wonderful day,
Yoshi

Klaudia J spunea...

wonderful a very well done work, Victor, every day is beautiful ;)
Thank you, Victor ...

Victor spunea...

@ Y. Ikeda: dear Yoshi, I really am happy to have you here again...
God bless you...

@ Klaudia J: yes, I wish to be wise enough to feel the beauty of every single day, just as it is...
have a great week

io tata spunea...

fotografia ta are cel putin patru elemente:piatra, lemn, pamant si suflet

Unknown spunea...

norii deobicei au povesti deosebite de spus, in cele mai ciudate forme posibile. trebuie doar sa te asezi, undeva departe de vuietul urban, si sa citesti povesti conturate de ei.
ai imbinat multe elemente in postarea asta,dar dintre toate cel mai mult imi place primafotografie. vectori si texturi.
ia rest zile senine sufleteste iti doresc.

Gabriela Pana spunea...

fumoasa prezentare...faine fotografii

Anonim spunea...

Piatra da stabilitate unei case , dar stau sa ma intreb : oare sufletul ce temelie are ? ca doar este calator ... iar rascrucile in viata sunt atat de periculoase , dar ademenitoare ...
Ei , cat mai multe calatorii iti doresc , impreuna cu norul tau ! Mai ai atatea de descoperit ...

Chris spunea...

Mich sprechen vor allem das erste und das dritte Foto sehr an. Das dritte Foto wegen der skurrilen Konstellation. Das erste Foto gefällt mir die Darstellung des Materialmixes, der zum Bau verwendet wurde. Leider kann ich die Texte nicht übersetzen. Schade, schade :)

Liebe Grüße
Chris

Bengts fotoblogg spunea...

Great photos, very nice.

Victor spunea...

@ iositata: frumos... sufletul, prezentat ca element primordial, alături de piatră, lemn, pământ... mulţumesc...

@ pharaonx: prima imagine e şi preferata mea... mulţumesc...

@ Anonim: bună întrebare: care e temelia sufletului? Cred că e un aliaj din care nu lipsesc credinţa, încrederea, loialitatea, morala, dragostea, principialitatea... ce zici?...

@ Chris: I'm glad you like the first and third pictures; I hope you will find a way to get translations from english to german
Chris spune că îi plac prima şi a treia imagine, şi că regretă faptul că nu poate traduce textul...

@ Bengst fotoblogg: thank you for your visit and your kind words

Unknown spunea...

fotografii care parca sunt o vedere in oglinda a ceea ce a mai ramas din sufletul poporului roman. (din pacate)

Victor spunea...

@ pharaonx: comentariul cred că e de la următoarea postare...
zici tu ceva... un portret al acestei ţări ar trebui să aibă şi aşa-ceva... păcat
mulţumesc

Trimiteți un comentariu