ÎNTOARCEREA ACASĂ

Posted on joi, aprilie 01, 2010 | 0 comentarii

Am fost în Shambala şi am văzut universul din centrul pământului.
Înţelepţii mi-au şoptit că pot să ajung la Absolut.
Până şi Mircea Eliade mi-a povestit cum doctorul Honigberger a trecut direct din această lume, la cea veşnică. Foarte, foarte interesant; o lectură palpitantă...
E extraordinar cât de coerente şi tentante sunt reîncarnările, cu karma, cu chakrele de energie, cu aura (ce apare şi în iconografia creştină), şi toată simfonia gândirii yoghine, care are un singur sens: să te ducă spre Divinitate.
Am văzut că se prezintă foarte frumos şi astrologia, sau chiar magia - cea albă, bine-nţeles.
Am admirat culorile şi miresmele acestor culturi şi credinţe. Mi-au plăcut; ...sunt frumoase, interesante, şi chiar îţi fac cu ochiul.
Dar ştii ceva?
Le-am pus pe raft;... iar în suflet am păstrat şi mi-am întărit Credinţa mea Creştină!

Istoricii îl recunosc ca pe un revoluţionar;
musulmanii îl confirmă ca pe unul dintre profeţi;
yoghinii îl consideră ca pe un mare iniţiat, ...născut, nu făcut...

Călătoriile spirituale sau culturale m-au dus prin locuri frumoase; buchetul civilizaţiilor este minunat. Ai ce reţine şi învăţa de peste tot din această lume.
Dar ştii ceva?
Întors Acasă, am preţuit şi mai mult, mi-a fost şi mai dragă ...Calea, Adevărul, şi Viaţa...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu