ÎNTREGUL... - THE WHOLE...

Posted on duminică, decembrie 16, 2018 | 0 comentarii

„numai împreună, bărbatul și femeia formează omul întreg”
„only together, man and woman are a a complete being”
(Immanuel Kant)


am găsit aceste oglindiri tăcute,
și mi-am amintit că eu nu sunt de ajuns,
că nu sunt întreg de unul singur...

I found these silent mirrorings,
and I remembered that I myself I'm not enough,
that alone, I am not complete...




unde e gândul tău, care e dorința mea, care e visul tău?
unde sunt eu?
unde ești tu?
nu mai știu,
nu mai contează...

where is your thought, which is my desire, what is your dream?
where am I?
where are you?
I don't know anymore
it doesn't matter anymore...




„lasă-ți mâna, peste ochii mei
fie pleoapa mea zăpada palmei tale
și sărută-mi ochii cu mâna ta
chipul tău care se vede-n mine

lasă-ți mâna, peste ochii mei
dă-mi zăpada palmei peste ei
ia-mi lumina ca să pot zbura
doar în oarba dragoste a ta

dă-mi mâna ta, peste ochii mei
retează-mi cu ea vederea lumii
vreau să citesc în podul palmei tale
vreau să-ți sărut linia vieții

lasă-ți mâna peste ochii mei
dă-mi zăpada palmei peste ei
ia-mi lumina ca să pot zbura
doar în oarba dragoste a ta”

„lay your hand over my eyes
be my eyelid the snow of your palm
and kiss my eyes with your hand
your face that is seen in me

lay your hand over my eyes
give the snow of your palm over them
cut my light, to can fly
only in your blind love

lay your hand over my eyes
cut the sight of the world,
I want to read in your palm
I want to kiss your lifeline

lay your hand over my eyes
give me her snow over my eyes
cut my light, to can fly
only in your blind love”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu