PLOAIA DIN OCHI... - THE RAIN IN THE EYES

Posted on luni, octombrie 24, 2016 | 1 comentarii





lacrimi tăcute... dureri neştiute...
silent tears... unknown pain...




toamnă, după toamnă, după toamnă...
autumn, after autumn, after autumn...

ploaia din ochii mei...
the rain in my eyes...

te aştept...
deşi niciodată nu ai plecat din inima mea...
I am waiting for you... 
even you never walked away from my heart...

"e o zi ploioasă, şi s-a sfârşit
lacrimi vor apărea în orice clipă
şi ştiu că eşti tu
trebuie să trec peste asta, ştiu
dar nu ştiu cum...
mă prefac că mă pot stăpâni
că nu mă voi prăbuşi până voi pleca de aici
şi-mi spun că trebuie să fiu mai puternic
îmi spun că aşa e mai bine

nu poţi vedea lacrimile în ploaie
oricât ai încerca
nu poţi vedea nimic,
doar ploaia din ochii mei,
nu poţi vedea lacrimile în ploaie
aşa că, luându-ne rămas bun
cred că voi plânge în van
căci nu vei vedea lacrimile în ploaie

vremea a venit, trebuie să plecăm
las totul în urmă,
şi pur şi simplu am să întorc pagina
şi te voi face să crezi că nu contează,
niciodată nu vei şti că mă prefac că nu-mi pasă

nu poţi vedea lacrimile în ploaie
oricât ai încerca
nu poţi vedea nimic,
doar ploaia din ochii mei,
nu poţi vedea lacrimile în ploaie
aşa că, luându-ne rămas bun
cred că voi plânge în van
căci nu vei vedea lacrimile în ploaie
..."

1 comentarii:

Linda spunea...

Beautiful photos, Victor! :)

Trimiteți un comentariu