SĂRUTUL TRANDAFIRULUI... - KISS FROM A ROSE

Posted on sâmbătă, august 27, 2016 | 0 comentarii



"era un turn gri la mare
ai devenit lumina pe partea întunecată a mea
dragostea rămăsese un leac ce mai degrabă febra decât leacul
dar ai ştiut că, atunci când ninge
ochii mei se măresc, şi lumina ce tu o străluceşti o poţi vedea

iubito, eşti ca sărutul unui trandafir ieşit din cenuşiu
cu cât mai mult am din tine, e tot mai ciudat
acum, că trandafirul e înmugurit
lumina mângâie cenuşiul zilei

atâtea ar avea să spună un bărbat
rămâi puterea, bucuria, durerea mea 

 îţi sărut dimineţile frumoase

 îţi sărut clinchetul cuvintelor

îţi sărut culorile

îţi sărut liniştea

 îţi sărut mâinile...

 îţi sărut somnul...

te sărut toată...
şi tot ce însemni tu...

de-ar fi să o faci şi doar în somn
sărută-mă...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu