AICI SUNT... - I'M IN HERE...

Posted on duminică, martie 18, 2012 | 14 comentarii

în primul rând...
Daliana, NicuH, vă mulţumesc... 

first of all,
Daliana, NicuH, I thank you...


" aici sunt, mă vede cineva?
poate cineva să mă ajute?
aici sunt, prizonier al trecutului
poate cineva să mă ajute?

nu-mi auzi chemarea?
vii acum să-mi dai mâna?
te aşteptam
să vii să mă scapi
am nevoie să ţii
toată tristeţea ce nu o mai pot duce
trăind în mine
...
lacrimile nu mi se opresc, mă destram
sunt speriat
înţepenit între pereţii aceştia
spune-mi că există speranţă pentru mine
mă aude cineva?
..."

nu s-a întâmplat nimic... 
sunt în viaţă, deşi am lipsit mult timp de pe blog...
eu am rămas aici, în mine...

"I'm in here, can anybody see me?
can anybody help?
I'm in here, a prisoner of history
can anybody help?

can't you hear my call?
are you coming to get me now?
I've been waiting for
you to come rescue me
I need you to hold
all the sadness I can not
living inside me
...
I'm crying out, I'm breaking down
I am fearing it all
stuck inside these walls
tell me there is hope for me
is anybody out there listening?
..."
nothing happened... 
I'm alive, though I was absent from the blog for a long time...
I remained here, in me...



nu s-a întâmplat nimic...
doar sublimul iernii a trecut pe lângă mine
eu am rămas aici, în mine...

nothing happened...
merely the winter's sublime just passed by me
I remained here, in me...




hmm... am auzit că iarna poate fi superbă...

hmm... I heard that the winter can be superb...


îl mai ţii minte pe Victor?
mai ştii că e acolo?
până şi eu aproape am uitat de el...
pentru că
eu am rămas aici, în mine...


do you remember Victor?
do you know he is still there?
even I almost forgot him...
because I remained here, in me...

14 comentarii:

Traveling Hawk spunea...

o minunata pledoarie pentru scufundarea in sine de care toti avem nevoie, din cand in cand...ilustrarea acestei "no man's land" proprie, este minunata (mai ales patura aia ondulata de omat)...am simtit ca lipsesti din acest spatiu dar nu m-am gandit la nimic rau...stiam ca dupa ce vizitezi izvorul, creativitatea ta va reveni fortificata, mai puternica, mai nuantata...ma bucur ca ai revenit...

Victor spunea...

@ Traveling Hawk: ah, şoimule, harnic ca de obicei... şi-ţi mulţumesc că eşti mereu aproape...

San spunea...

Amazing pictures. The one looking into the sun is my favourite.

Thank you for stopping by and your very nice comment.

love it

io tata spunea...

nu te cunosc dar sunt sigur ca in sufletul tau incapem toti asa ca ce e aia singuratate
poate putina insingurare dar asta se rezolva
Desenezi tu o berarie, deduc ca te pricepi la proiecte si hai sa bem o bere impreuna

Victor spunea...

@ San: welcome to the club... thank you for your kind words
best regards

@ iositata: întotdeauna m-ai surprins... fac cinste, tinere :)

indagar spunea...

Beautiful shots! I love that door...

Victor spunea...

@ Indalecio Garcia: ... I had a very good light, that emphasised the door structure...
thank you very much

Roxana Muntean spunea...

Nu contează că postați rar, pentru că atunci când o faceți, ne oferiți un adevărat desfăt ochilor. Și auzului:)

Victor spunea...

@ Roxana Muntean: nu pot să uit "rece... cald..." unde e? nu o mai găsesc, pune-o mai la îndemână... pune-o pe facebook...:)

Victor spunea...

@ Wong Ching Wah: welcome back, dear Wong... well it's only one...:)

foto+grafie spunea...

Ai fost tot timpul aici si in noi, tu cu tine... si minunatele tale fotografii si muzici.
I have three wishes. Nu mai pleca indelung.

Victor spunea...

@ foto+grafie: aşa zici tu?
îţi mulţumesc...

Yoshi spunea...

Great entry for convincing us that the winter is superb! The last two photo is my favorite!
Have a wonderful day, Victor.
Yoshi

Trimiteți un comentariu