BUCHETUL - THE BOUQUET

Posted on luni, octombrie 24, 2011 | 10 comentarii

... n-ai plutit demult în vocea şi acordurile atât de sensibile ale lui Sarah McLachlan...
... m-am regăsit în destăinuirea ei dintr-un concert: să compună muzică e un efort la fel de mare ca atunci când ar vrea să stoarcă sânge dintr-o piatră... şi totuşi reuşeşte... atât de frumos!... 

... it's been a while since you floated through the touching voice and melodies of Sarah McLachlan... 
... I found myself in her confession during a concert: for her, composing the music is as hard as getting blood from a stone... and for all that, she makes it... so beautifully!...



"voi fi răspunsul la capătul versului
voi fi acolo pentru tine până te vei hotărî
în arderea nesiguranţei voi fi sprijinul tău
îţi voi ţine echilibrul dacă nu poţi privi înapoi

de-mi va lua toată viaţa
nu mă voi frânge, nu mă voi înclina
şi totul va merita
până la urmă va merita
căci pot să-ţi spun doar ce ştiu
că am nevoie de tine în viaţa mea
când stelele vor fi toate duse
tu vei rămâne să arzi atât de luminos

aşează-mă tandru în dimineaţă
căci noaptea a fost aşa de rea
du-mă într-un loc atât de înalt
unde să pot uita
amintirea alegerii să nu lupt

de-mi va lua toată viaţa
nu mă voi frânge, nu mă voi înclina
şi totul va merita
până la urmă va merita
căci pot să-ţi spun doar ce ştiu
că am nevoie de tine în viaţa mea
când stelele vor fi toate stinse
tu vei rămâne să arzi atât de luminos

aşează-mă tandru în dimineaţă
căci noaptea a fost aşa de rea"

"I will be the answer at the end of the line
I will be there for you while you take the time
in the burning of uncertainty I will be your solid ground
I will hold the balance if you can't look down

if it takes my whole life
I won't break, I won't bend
it will all be worth it
worth it in the end
'cause I can only tell you what I know
that I need you in my life
when the stars have all gone out
you'll still be burning so bright

cast me gently into morning
for the night has been unkind
take me to a place so holy
that I can wash this from my mind
the memory of choosing not to fight

if it takes my whole life
I won't break, I won't bend
it will all be worth it
worth it in the end
'cause I can only tell you what I know
that I need you in my life
when the stars have all burned out
you'll still be burning so bright

cast me gently
into morning
for the night has been unkind"



mă uit la piatră, la fier, şi la stele
şi-ascult cum timpul le macină...

privesc viaţa, şi visele, şi speranţa
şi simt cum timpul le macină...

te rog, Doamne,... nu-mi lua amintirea
şi bucuria
şi dragostea 
petalelor de flori...


I take a look at stone, at iron, and stars
and  I listen how time is silently grinding them...

I see life, and dreams, and hope
and I feel how time is silently grinding them...

please, my Lord,... don't take away from me the memory
and joy
and love
of petals of flowers...



... lasă buchetul să dăinuie-n sufletul tău...
defapt... ia-le pe toate... să-ţi împletească bucurie fără de sfârşit...

... let the bouquet to last in your soul...
in fact... take them all... to tissue for you endless delight...





10 comentarii:

Traveling Hawk spunea...

o viata intreaga strangem amintiri pentru zilele in care nu le mai putem crea...si atunci, naprasnic, vine umeori...Doamne, nu-mi lua amintirea...s se face frig si intuneric in jur...si dispare si amintirea...Doamne!

Victor spunea...

da, şoimule, ai aesizat ideea...
mulţumesc
să ai o săptămână superbă

arcadia spunea...

Cu buchetul ăsta din flori, muzică şi fotografii, ai reuşit să-mi faci seara faină.
La fel să fie şi-a ta!

Victor spunea...

@ arcadia: dacă e aşa cum zici, mă bucur, şi-ţi mulţumesc pentru urare;
să ai o săptămână frumoasă :)

Raluca Ardelean spunea...

Frumoase flori ! Mie mi-au redat o parte din liniștea sufletească pentru câteva momente , cât timp le-am privit . Foarte frumos ! :)

Victor spunea...

@ Raluca Ardelean: mă bucur că ai revenit, şi că ţi-am adus câteva momente de linişte

T. Becque spunea...

Really lovely. Great details in these photos. And I love her music too.

Victor spunea...

@ T. Becque: oh, Teodora, you're back! well, I'm glad you like what you see and what you listen :)

ioan moldovan spunea...

Melancolice versuri, splendide imagini!

Victor spunea...

@ ioan moldovan: mulţumesc, te mai aştept pe-aici

Trimiteți un comentariu