OUT - BETWEEN

Posted on sâmbătă, iulie 17, 2010 | 0 comentarii

aici e gălăgie, toată lumea vorbeşte, se simte bine...

sunt grăbit, n-am timp de tine...
stingher, singur, introvertit...


doamnele elegante, trecute de oarece vârstă; se vede că în tinereţe au fost frumoase...

un bătrân singur, neajutorat

meticulos şi romantic în acelaşi timp; pedant, visător...

la o şuetă; poveştile lor nu se termină niciodată; au vocea răguşită de atâtea ţigări şi cafele...

şmecher, isteţ; a ştiut să profite de o situaţie, fără să facă ceva rău; din contră...


aşa am văzut eu cele câteva balcoane care mi-au trecut prin faţa ochilor şi obiectivului...


fiecare balcon mi-a povestit altceva;
sau m-a salutat doar din priviri...
sau poate că nici nu m-a băgat în seamă...


în arhitectură, pridvorul, veranda, sunt spaţiu de tip "in - between", "în - între". Eu i-am zis balconului, cel în consolă faţă de faţadă, spaţiu de genul "out - between", "afară - între".


...se fac metri cubi de teorie pe seama acestor spaţii de trecere, de filtrare, de gradare, între spaţiul public şi cel privat; ...între spaţiul exterior şi cel interior; ...între urban şi arhitectural...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu