ÎN OCHII TĂI

Posted on marți, aprilie 27, 2010 | 1 comentarii

De ceva vreme am redescoperit această melodie. Mă gândisem că ea va fi următoarea, iar azi mi-am spus că aceasta e ziua. Azi am ascultat-o de zeci de ori, iar şi iar, din nou şi din nou...
Citite pur şi simplu, versurile sunt firave, dar melodia şi vocea le îmbracă într-o lumină şi o forţă impresionantă...
Poticnit de-a lungul multor căi
Cât să spun
Că mi-am găsit calea mea
Nu ştiam unde să merg
Nu vedeam spre ce mă îndrept

Făcând castele în nisip
Mi-era teamă că nimeni nu mă va ţine de mână
Eram altfel decât lumea
Tristă, tristă fetiţă
Dar văd în ochii tăi
Că nu eşti deghizată
Mă ajuţi să găsesc calea
Sunt ca o pasăre pe cer
M-ai ajutat să zbor
Să zbor
Să zbor
Înapoi acasă... înapoi acasă

Ţintuit în amintiri
Deseori îngrozit
De ce-aş putea vedea
Şi-ai venit
Şi-ai venit
Şi m-ai salvat
Şi sunt foarte bine
Sunt foarte bine

Dar văd în ochii tăi
Că nu eşti deghizată
Mă ajuţi să găsesc calea
Sunt ca o pasăre pe cer
M-ai ajutat să zbor
Să zbor
Să zbor

O, şi ştiu că nu mă vei lăsa singur
Te voi urma oriunde-ai fi
În viaţa mea te pot vedea
Ştiu şi cred că vei fi, oh
În ochii tăi
Nu eşti deghizată
Oh, oh, oh
Ca o pasăre pe cer
M-ai ajutat să zbor
Oh, da, oh, oh

În ochii tăi, oh, oh
Oh, da, da,
Da, hei, da, oh
Am spus eşti ca o pasăre pe cer
M-ai ajutat să zbor
Să zbor
Să zbor
Înapoi acasă
Înapoi acasă... în ochii tăi
În ochii tăi

1 comentarii:

nicuh spunea...

buna treaba...si calatorie placuta!

Trimiteți un comentariu