RECUERDA ME

Posted on duminică, aprilie 09, 2017 | 0 comentarii

florile nu știu că ele sunt frumoase...
doar sufletul vede, simte, și se bucură de frumusețea florilor...

the flowers don't know they are beautiful...
only our soul sees, feels, and is happy for the beauty of flowers...





”lumina lunii dansează printre copaci
zarea focului luminează în adierea toamnei
iar eu mă pierd gândindu-mă la tine
amintește-ți de mine
recuerda me

un camarad zăngăne o chitară tristă
mintea mea alunecă acolo unde ești tu
te țin aproape, în suflet, ca de obicei
amintește-ți de mine
recuerda me, mi amor

atât de demult, atât de departe,
în fiecare noapte mă rog
ca zilele frumoase de demult să se întoarcă
promit că de vor veni
acele zile vor rămâne
pe veci în amintire

în toată lumea asta, n-am găsit
așa o dragoste, precum cea pe care am lăsat-o în urmă
dar, ce-a fost să fie a urmat
amintește-ți de mine
recuerda me, mi amor

doar Domnul știe ce va aduce ziua de mâine
ești în sufletul meu, așa că sufletul meu cântă
și voi fi puternic doar atât timp cât tu
îți vei aminti de mine
recuerda me, mi amor!”








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu