HELLO!

Posted on duminică, august 28, 2016 | 0 comentarii

ascultă, din nou, vibraţia, lumina, candoarea iubirii... cântată de un bărbat...
listen, again, the vibration, the light, the tenderness of love... sung by a man...


"salut, din nou, salut!
te-am sunat doar să te salut
n-am avut somn toată noaptea
ştiu că e târziu
dar n-am mai avut răbdare

bună, draga mea, salut!
te-am sunat doar să ştii
că-n fiecare noapte mă gândesc la tine
când sunt aici, singur
şi tu eşti acolo, acasă
bună, salut!

poate e o nebunie
ştiu, oi fi de vină
dar inima mă conduce, nu mintea
am trecut prin atâtea
şi ştiu că şi tu simţi, la fel
iar când nu eşti aici
atâta nevoie am, să aud:

bună, dragul meu, salut!
e-atât de bine să am aşa nevoie de tine
e-atât de bine să te iubesc, aşa cum te iubesc
şi să mă simt în acest fel,
când te aud că spui
bună, salut!

bună, draga mea, salut!
te-am sunat doar să ştii
că-n fiecare noapte mă gândesc la tine
ştiu că e târziu
dar n-am mai avut răbdare
bună, salut!

ştiu că eşti acolo dinaintea vremurilor...
ştiu că exişti, ca să oferi lumina ta tuturor sufletelor...
ştiu că doar a mea este lumina ta...
ştiu că doar a mea este mâna ta...

I know you are there before ages...
I know that you exist, to offer your light to every single soul...
I know your light is for me, only...
I know that your hand is only mine...


ştiu că eşti cu mine, chiar de eşti departe...
ştiu că eşti cu mine, pentru că lumina, de la tine este...
ştiu că eşti cu mine... îţi simt mâna dătătoare de viaţă...

I know you are with me, even you are far away...
I know you are with me, because the light is from you ...
I know you are with me... I feel your life-giving hand... 


ştiu că eşti cu mine, atunci când mă doare...
ştiu că eşti cu mine, atunci când nu mai cred...
ştiu că eşti cu mine... fără mâna ta, neant aş fi...

I know you are with me, when it hurts...
I know you are with me, when I do not trust no more...
I know you are with me... without your hand, nothingness I'd become...


ştiu că eşti cu mine... culorile tale, în mine le-ai pus...
ştiu că eşti în mine... flăcările tale, în mine au coborât...
ştiu că eşti în mine... mâna ta... viaţă îmi este...

I know you are with me... your layed your colours in me...
I know you are inside me... your flames are layed in me...
I know you are in me... your hand... is my life...


.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu