NU-I VREME DE TRĂIT... - PAS LE TEMPS DE VIVRE...

Posted on miercuri, februarie 15, 2017 | 0 comentarii


"Je t'aime", postarea cu acest titlu are la mine pe blog cele mai multe vizualizări... într-adevăr, este o interpretare deosebită, a unei artiste deosebite - Lara Fabian -, cu un public deosebit...
se pare că se confirmă vorba aceea care zice că cele mai sensibile manifestări se nasc din suferinţă...

încă un exemplu de interpretare memorabilă în concert, descoperit de mine prin 2010, este tot al unei soliste franceze - Mylene Farmer...
am descoperit-o pe Mylene Farmer cu această melodie, în concert... am fost impresionat...
pentru început, ascultă varianta cu înregistrarea audio de studio...

"Je t'aime", this is the most viewed post on my blog... indeed, it is a special interpretation, of a special artist - Lara Fabian -, with a special audience...
it looks like a confirmation of the saying that the most sensible acts are born from suffering...

there is one more example of special interpretation that I found around 2010, of another french female artist - Mylene Farmer...
I discovered Mylene Farmer listening this live performance... I was impressed...
first of all, listen the studio audio version...


sunt vremuri când
umbrele se risipesc,
şi durerea încremeneşte
sunt vremuri când
sufletul invincibil
se înclină în faţa bolii
dar
dacă aş fi crezut că într-o zi
aş fi cea cu care te însoţeşti,
că am nevoie aici, de spiritul tău,
pentru a învinge incertitudinea
să-mi întemniţeze singurătatea

sunt vremuri când
sunetele se detaşează
lacrimile se şterg
sunt vremuri când luna e atât de palidă
sufletul se călugăreşte
dar
eu rătăcesc ca o lumină
pe care vântul a stins-o
nopţile mele nu mai au pleoape
ca să-mi aline teama de a fi singură

nu-i vremea mea de trăit
când echilibrul meu se ascunde
nu-i vremea mea de trăit
iubeşte-mă, vino în mine
spune-mi cuvinte ce mă îmbată
spune-mi că noaptea se deghizează
vezi, sunt
asemeni mării ce se retrage
şi nu a putut găsi urmele paşilor tăi

sunt vremuri când
gândurile mele sunt atât de şubrede
ca o marmură fără nervuri
sunt vremuri când
nu mai suntem din această lume
umbră a umbrei mele
spune
de ce cheie am nevoie
ca să-ţi întâlnesc steaua
îmi trebuie, acolo, mâna ta
pentru a stinge una câte una
temerile mele de a fi singură

nu-i vremea mea de trăit
când echilibrul meu se ascunde
nu-i vremea mea de trăit
iubeşte-mă, vino în mine
spune-mi cuvinte ce mă îmbată
spune-mi că noaptea se deghizează
vezi, sunt
asemeni mării ce se retrage
şi nu a putut găsi urmele paşilor tăi
...
ascultă, priveşte acum şi înregistrarea din concert...
la fel ca Lara Fabian, Mylene Farmer aproape că nu mai cântă... emoţia, durerea, îi sugrumă vocea, iar publicul preia melodia şi o duce spre cer... iar tânărul ce urcă pe scenă, timid, înflăcărat, e superb...
dacă vei căuta şi alte piese ale lui Mylene Farmer, vei vedea că exuberanţa, excentricităţile ei sunt la cote înalte... şi sunt depăşite numai de sensibilitatea ei...
priveşte...
ascultă...
simte emoţia...

listen, watch now the live recording...
like Lara Fabian, Mylene Farmer she almost doesn't sing anymore... the emotion, the pain, chokes off her voice, and the public takes the song and pass it to the sky... and, the young man that steps on the podium, shy, enflamed, is superb...
if you will look for other plays of Mylene Farmer, you will notice that her eccentricity is at high levels... and they are bypassed only by her sensitivity...
watch...
listen...
feel the emotion...



ascultând muzica, răsfoieşte câteva imagini ce mi se par potrivite...
while listening the music, see some pictures that I think they fit the mood...








.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu